Oskar

Oskar

onsdag den 26. februar 2014

Er ved at dø af skræk!

I morgen skal jeg have opereret en visdomstand ud, på tandlægeskolen. Jeg er simpelthen ved at dø af nervøsitet! Heldigvis er det allerede kl. 8, så jeg kan ikke nå at gejle mig for meget op. Det er første gang at jeg 'skal klare mig selv' i sådan en situation, jeg plejer altid at have min mor med til at holde mig i hånden. Men nu, i en alder af næsten 26, har jeg besluttet mig for at skal prøve selv! Min mor kører mig dog både derhen, og hjem igen. Men hun venter i venteværelset, og det er stort. Tager musik i ørerne, da det foregår i lokalbedøvelse og jeg kan ikke overskue tanken om, at jeg kan hører hvad der foregår. Fordi at jeg højest sandsynligt har jævnt ondt i morgen og dagene efter, skal Oskar på lang weekend hos sin far, og kommer først hjem mandag. Wish me luck, og kryds fingre for, at jeg ikke er død af skræk inden i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar