Oskar

Oskar

onsdag den 19. februar 2014

Det der med at komme op om morgenen..

Jeg har egentlig altid gået og undret mig over, hvordan O kunne være sådan et A menneske. Både hans far og jeg er mega B mennesker og kan sove meget, meget længe. -Eller jeg kunne, efter jeg er blevet mor til O, er jeg begyndt at vågne tidligt, selv i de weekender hvor O er ved sin far. Men Oskar er egentlig altid vågnet tidligt. Jeg er heldigvis sluppet for at han er vågnet ved 4-5 tiden, men i min verden, er kl. 5.30-6.30 virkelig tidligt - især, når man ikke skal nå noget ;) Her på det sidste er der dog sket noget med Bettes søvn.. han skal nærmest hives op af seng, og han synes selv at det er vældigt synd for ham når han skal op :) Her til morgen, har jeg prøvet at vække ham 3 gange, og han snorker stadig. Gad vide hvordan det ender når han bliver teenager :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar